poniedziałek, 5 października 2009

Początek

Miewacie tak, że po sesji jakiś jej wspaniały fragment bawi was jeszcze przez wiele dni i miesięcy? Albo że jakaś scena, tekst czy gag wraca do was co chwila? Ja tak.
Czasami też mam tak, że fantastyczne teksty, sceny wymyślone przez MG albo inne zajefajne pomysły giną gdzieś w mrokach niepamięci.
Potem siedzę godzinami i pamiętam że był taki fajny moment, wtedy a wtedy... I na sesji był chyba gracz A... A może ktoś inny... I kawałek był super, tylko za Chiny nie pamiętam jak to dokładnie szło.
Dlatego przy okazji nowej kampanii postanowiłem ukrócić błędy mojej niepamięci i zacząć spisywać. Spisywać wszystko co przyjdzie mi do głowy.
Sceny, quoty, historie, przygody, plotki, anegdoty, fajne rzeczy które wykminiłem, pomysły na mechanikę albo na jej brak... Wszystko.
A ponieważ w dzisiejszych czasach trzeba oszczędzać drzewa, a i o dostęp do informacji w sieci łatwiej (zeszyt może się zgubić, nad zgubieniem internetu trzeba by popracować ;) )takoż postanowiłem wszystko co 7thowe tutaj spisywać.

Tak więc drogi graczu, graczko, MG, czytelniku... Kimkolwiek nie jesteś, witaj na tej stronie.
Jeśli chcesz - skomentuj, będzie mi zapewne miło. Nie chcesz - zmuszał nie będę.
Coś Ci się tu spodoba - częstuj się proszę. Ewentualnie nadmień gdzieś, kiedyś skąd to masz - może inni też zechcą skorzystać.

Zapewne część materiałów Ci się spodoba, inne nie. Coś będzie ciekawe, coś innego Cię znudzi. Wybierz sobie co Ci odpowiada.

Pamiętaj tylko, że to co tu znajdziesz najczęściej jest wynikiem sesji. Tego co się dzieje gdy MG snuje opis, atmosfera dołuje albo rozpala duszę ogniem, muzyka pcha falami adrenalinę przez żyły a na podjęcie decyzji są sekundy. Nie mów mi więc, że można było postąpić inaczej. Że Ty byś to zrobił lepiej.
Na sesji istnieje tylko tu i teraz. A najlepsze pomysły i tak przychodzą pół godziny później.

1 komentarz:

  1. "Alfredzie, ratuj swego pana" *okłada świecznikiem po głowach chłopów trepujacych Alfreda*

    OdpowiedzUsuń