niedziela, 24 stycznia 2010

GM Screen

Ostatnimi czasy postanowiłem stworzyć sobie ekran MG. Taki, który zawierałby informacje mi naprawdę przydatne i takie, których ciągle szukam i zapamiętać nie mogę. Przyznaję, że oryginalny ekran mnie lekko żenuje. Z obu stron prawdę powiedziawszy.

Część już mam gotową, ale chciałbym się dowiedzieć czy Wy macie jakieś zasady, których ciągle zapominacie, albo szukacie? Coś co powinno znaleźć się na takim ekranie?

No i druga rzecz, o wiele bardziej znacząca - co powinno się znaleźć na odwrocie ekranu? Skoro gracze będą na to patrzeć godzinami, to może jednak się wypowiedzą co by chcieli widzieć?
Coś z 7tha? Kadr z jakiegoś filmu? Postaci lub rysunki? Jeśli macie jakieś propozycje (albo najlepiej linki) to podawajcie proszę. Może wykluje się z tego coś logicznego?

5 komentarzy:

  1. Naga laska. Zmieniana co sesję. W ten sposób gracze zawsze będą patrzeć w twoim kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Połowa moich graczy to kobiety. Choć jak je znam, gdyby pani była niezła, to efekt i tak byłby podobny.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie zazwyczaj brakuje przeliczników kosci jak wychodza powyzej 10 XD na sesjach mam jakos zawsze matmę ograniczona, poza tym obrażenia od różnych broni, jeśli masz stałą drużynę opisy mechaniczne zalet jakie wzieli, zazwyczaj majtam się z przeliczaniem odległosci też. A z drugiej strony proponuję mapę Thei - umiejscawia graczy i moga sobie pokazywać na niej gdzie to chcą się udać

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z mapą jest niezły. Dzięki.
    Jedyny problem jest taki, że ta kolorowa mapa dostępna w necie trochę się rozjeżdża z rzeczywistością mojego świata. Niby kartografia to nie zdjęcia satelitarne, ale poważne różnice są.

    Natomiast na zalety i wady postaci, to myślałem przeznaczyć na ekranie poletko na wczepianie skróconych kart postaci.
    Tak abym miał przed oczami zdjęcie postaci, wady/zalety, spostrzegawczość, TN trafienia itp.

    A ponieważ byłoby to doczepiane, to z sesji na sesję, drużynę mógłbym zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobisz ekran - podeślij projekt, chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń